Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

EGR ventil
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=19&t=1572
Stránka 1 z 1

Autor:  Maroš152 [ čtv 12. kvě 2016 19:36:29 ]
Předmět příspěvku:  EGR ventil

ahoj jelikoš jsem toto téma nikde nenašel tak ho zakládám.
Jak je to s EGR ventilem?? napích sem diagnostiku -žádné chyby tak sem začal listovat a až sem došel k EGR ventilu tak mi to napsalo že je vypnutý :oops:co to znamená a jak ho zapnout? jo ještě hodnota otevření mi napsalo tuším 4%

Autor:  Zzzipp [ pát 13. kvě 2016 12:40:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

No já ho mám taky vypnutý. Ale taky mám vypnutý DPF.

EDIT: kecám. Nevím jak je to udělané, ale ogr je funkční a dpf se neregeneruje vůbec, ale dle diagnostiky ano.

Autor:  jenomja [ pát 13. kvě 2016 17:04:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Zzzipp píše:
No já ho mám taky vypnutý. Ale taky mám vypnutý DPF.

A to dpf jsi vypl jak ?

Autor:  Maroš152 [ pát 13. kvě 2016 19:41:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

jenomja píše:
Zzzipp píše:
No já ho mám taky vypnutý. Ale taky mám vypnutý DPF.

A to dpf jsi vypl jak ?

no já podle podpisu myslím že egr ná vyplý a FAP má uplně vyhozený

Autor:  Michele [ sob 14. kvě 2016 21:46:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Maroš má FAP určitě funkční a egr je vždy vypnutý pokud nepřidáš trochu gas.Nemá to nic společné s egr a FAP OFF.

Autor:  Zzzipp [ stř 25. kvě 2016 9:50:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Softwarová úprava pro DPF a pro EGR. Ale jak, to se neptejte, jelikož to nevím. Takhle už jsem to koupil. :mrgreen:. Je taky možné, že vnitřek je vykuchaný. Já prostě nevím.

EDIT. EGR mám zapnutý a funkční. Ale jak to mám udělané s DPF netuším.

Autor:  Hanz410 [ pon 17. říj 2016 21:23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Mě EGR občas na volnoběh ukazuje asi 40% otevřeno.
Jen by mě zajímalo jak ECU pozná to procento otevření.

Autor:  Michele [ pát 21. říj 2016 21:19:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Tak jak sem to napsal Marošovi,tak je to vpořádku.4% je normální stav,po přidání plynu se egr otevre a píše "otevřen"

Autor:  Hanz410 [ pát 21. říj 2016 21:30:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Ale ja na plyn nešlapu a mám stav OTEVREN a to na 40%. A motor běží normálně.

Autor:  Michele [ sob 22. říj 2016 15:42:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Hanz410 píše:
Ale ja na plyn nešlapu a mám stav OTEVREN a to na 40%. A motor běží normálně.
Tak zkus rozdělat a vyčistit,aby fungoval jak má.

Autor:  Hanz410 [ sob 22. říj 2016 15:46:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Mám ho úplně nový.

Autor:  Michele [ sob 22. říj 2016 15:59:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Hanz410 píše:
Mám ho úplně nový.

Potom nechápu,proč by měl být na volnoběh otevřen
:D

Autor:  Hanz410 [ sob 22. říj 2016 16:19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Je to divný, proto jsem chtěl vědět jak ECU vyhodnocuje to procento otevření. Je dost možné že EGR je zavřený ale jednotka píše něco jineho na základě nějakého špatného čidla.

Autor:  Zzzipp [ sob 22. říj 2016 19:06:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

A taky je dost možný, že je ten egr vadný, anebo otvírá obráceně. Už jsem to slyšel. Nebyl bys první.

Autor:  Hanz410 [ sob 22. říj 2016 19:15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Neřekl bych že funguje obráceně, dělá to jen někdy a to až po nějaké době od startu. A když šlápnu na plný plyn tak
EGR zavře.

Autor:  pitrs [ pon 24. říj 2016 20:19:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Ahoj, potřeboval bych informaci. Nechal jsem zaslepit EGR + úprava ŘJ. Mám motor 1.9jtd 88KW + DPF dle diagnostiky zanesený 51%. Otázka zní - nemá vliv zaslepený EGR na brzké zanesení DPF? Provozuje někdo zaslepený EGR řádově roky, či tisíce km bez poruchy DPF? ...Na netu co člověk, to názor. Zajímala by mě fyzická zkušenost. Touto úpravou chci šetřit sací trakt+hlavu. Měl jsem možnost vidět zanesené součásti po 250 000km...masakr. Otvorem šel sotva prostrčit prst...to rozhodlo.
Předem vám díky za info-názor.

Autor:  Maroš152 [ úte 10. led 2017 21:22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

pitrs píše:
Ahoj, potřeboval bych informaci. Nechal jsem zaslepit EGR + úprava ŘJ. Mám motor 1.9jtd 88KW + DPF dle diagnostiky zanesený 51%. Otázka zní - nemá vliv zaslepený EGR na brzké zanesení DPF? Provozuje někdo zaslepený EGR řádově roky, či tisíce km bez poruchy DPF? ...Na netu co člověk, to názor. Zajímala by mě fyzická zkušenost. Touto úpravou chci šetřit sací trakt+hlavu. Měl jsem možnost vidět zanesené součásti po 250 000km...masakr. Otvorem šel sotva prostrčit prst...to rozhodlo.
Předem vám díky za info-názor.

Pokud vím a mám známé tak někteří mají EGR zaslepený a jezdí furt DPF se ti zanese a cca co 1000km pročisťuje-vypaluje takže pokud ti to nehlásí někde chybu tak by Ti to mělo šlapat a neměl bys mít problém. jinak dost věcí se řeší na facebooku (A.L.M.F.)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/