Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

Prosím o radu
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=11&t=1509
Stránka 1 z 1

Autor:  kinnarps [ úte 17. lis 2015 21:55:50 ]
Předmět příspěvku:  Prosím o radu

V srpnu jsem koupil Cromu 2009 1,9 110kw , o zkušenostech s autem se radši nebudu rozepisovat, protože většina problémů asi nebude v autě ale v mé nepředložené a uspěchané koupi. Moje chyba.
Ale - od počátku mám problém s motorem - už od koupě netáhne , jednička, dvojka , trojka nic moc, na čtyřku to táhlo taak od 3.000 otáček, ale s tím jsem se vzhledem k momentlnímu rozpočtu smířil, prostě nebudu závodit, Teď mě ale bohužel po 2.000 ujetých km odešla dvouhmota, auto jsem dal do servisu ( neautorizovaného ), s tím, že bych to potřeboval opravit a zároveň, tak mimo řeč jsem se zmínil o problému s motorem - ale že to nebudu řešit. Dvouhmotu opravili i s tím, že se koukli na klapky jestli nejsou zaseknuté a že mi vyčistili EGR ventil. Už po pár kilometrech jsem zjistil, že auto už nemá zátah ani po 3.000 otáčkách a, že při vyšších otáčkách zepředu podivně píská - bzučí. Spíš to vypadalo na elektrický zvuk, než na mechanický. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval ještě ten den odjet na dovču, tak jsem to risknul, naložil auto i rodinou a odjel . Teď to hlavní , po cca 60 km se rozsvítila kontrolka - Závada vstřikovací soustavy - auto uplně ztratilo výkon tj. rychlost max. 30km po rovině a navíc v kabině začaly být cítit slabě výfukové výpary nebo alespoň něco tomu podobného. Nemáte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ? Sice jsem dostal odkaz na kluky co opravují fiaty - http://www.autoscan.cz - ale jsou k nesehnání a asi bych potřeboval někoho kdo se v tom opravdu vyzná.
Předem Vám všem díky za jakékoliv info.
Martin

Autor:  Spiron [ stř 18. lis 2015 0:14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

No tady co jsi napsal bych tipnul že Ti odešlo turbo,ale uplně nejlepší to bude hodit na diagnostiku a vědět po čem jít.

Autor:  Lars2 [ pon 23. lis 2015 17:46:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Kdybych měl typovat taky bych to viděl na turbo, připadně problem se sanim jako je vaha vzduchu a nebo i když je to malo pravděpodobne praskla nějaka hadice sani. Vim o připadech co se podobně projevovaly a zavada byla jak jsou "parohy" (sběrne potruby vyfujy) se povolily a ve druhem připadě byly praskle.
Prvně bych taky zkusil diagnostiku jak piše Spiron

Přeji aby se ti zadařilo to dat dohromady dej vědět co to bylo

Autor:  Henry [ stř 30. lis 2016 14:23:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Podobná závada, chování motoru. Následoval servis a ? Prokousaná podtlaková hadice od kuny, snad u Turba nebo kde.

Autor:  Lars2 [ pon 23. říj 2017 13:15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Ahoj
řeším problem - moje Croma 2,4JTD 147kw a.p. nestartuje.

Ráno jsem nastartoval normalně ujel jsem cca 10km a přijedl domu a vše bylo v pořadku ale, odpoledne jsem sedl do auta a sice jsem nastartoval ale cca po 30ti vteřinach motor "zdechl" i když podle zvuku běžel normalně a pak to přišlo -- už jsem nenastartoval - starter normalně toči ale nic tak jsem začal obchazet atuto a dumat co by to mohlo byt - když jsem do sani vstřikl čistič brzd tak to mělo snahu naskočit ale nic.

Tak jsem šel po naftě a zjistil jsem že do motoru nejde nafta (rozdělal jsem trubky na vstřikovani a posleze na filtru a nic se nedělo ani když motor točil). Teď byla otázka proč?

Nakonec jsem se pustil do pojistek a zjistil v pojistkach v motorovem prostoru že se "pali" pojistka F22 (20A) -- (Primární obslužné funkce systému vstřikování (Multijet) - takto jsem to našel v manualu k vozu ) nakonec po vyměně přislušne pojistky se cela situace opakovala (motor nenaskočil a pojistka stejně praskla).

Tak se ptám CO znamena - Primární obslužné funkce systému vstřikování (Multijet) - jde o čerpadlo v nádrží nebo

připadny zkrat v kabelaži?? Nebo je to zcela jina zavada???

mam dotaz přatele -- objevuje se mi tato (viz obrázek )Obrázek kontrolka ale oranžova - to je asi imobilizer ?? nedal by se vypnout přes diagnostiku?? - nejde čepadlo v nadrží (když je napojiš přimo na baterku tak se rozběhne) může pojistku přepalovat pojistku pravě kvůli blbé funkci imobilizeru ??? (nespustí se ani žhavení) tak mne napadlo zda by to nemohl dělat klič do zapalovaní

Děkuji za reakce

Autor:  Lars2 [ čtv 23. lis 2017 23:13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Ahoj
tak problém je vyřešen u se jezdí byla to ŘJ motorů vypalena - vyhořela ale nevím jak se to mohlo stat že se to stalo ničeho si nejsem vědoma - mne se nestalo že by se stálo přepolovani baterie -- ale dobře že auti jezdi a jezdí super a řekla bych že jezdí lepe než před opravou

Obrázek

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/