Ahoj Cromisti, tak bych se s Vámi chtěl podělit o mojí zkušenost s návštěvou autorizovaného servisu. V servisu mi vznikla nezávisle na opravě s kterou jsem tam auto nechával škoda, servis mi promáčkl ( udělal díru) do „Airboxu“ (obal vzduchového filtru). Příjímací technik přiznal, že prasklý „airbox“ určitě nebyl, že ho on sám měl v ruce. Napsala se nová zakázka, která se řešila v rámci reklamace a byl jsem ujištěn, že „airbox“ bude objednán z Itálie a nový přijde cca do týdne, když technik díl zjišťoval tak zjistil, že se prodává pouze jako celý díl (horní, spodní část + filtr), který stojí 8 tisíc a sám řekl že mechanik bude bez výplaty že to půjde za ním. Do týdne mi ze servisu volali, že díl přišel. Zajel jsem do servisu aby mi tam dali ten nový díl, chtěl jsem být a ještě že jsem byl u výměny přítomen - došlo k výměně, technik přišel pouze ze zaprášeným horním dílem, přišlo mi to divné protože měl být objednán celý nový díl, dle slov technika. Ptal jsem se kde je ten spodní?, bylo mi řečeno že poničen nebyl a že tenhle někde sehnal a je skoro jako nový!, nedalo mi to a chtěl jsem vyndat i spodní díl, když mi vyndali spodní díl, zjistilo se, že při montáži byl poškozen i spodní díl ( to servis zatajil!), technik odešel a přišel se stejně zaprášeným spodním dílem- ptal jsem se co to je?, bylo mi řečeno to samý!, že ho někde sehnal a je skoro jako nový!, když jsem se začal ptát na vzduchový filtr, ten už vůbec nebyl a bylo mi řečeno, že když by mi ho tam dali tak stejně za pár dní nepoznám že je nový!!?, nevěřil jsem tomu co mi říkají a začal jsem zjišťovat že servis si začíná pěkně vymýšlet a lhát!! Začal jsem to řešit s vedoucím servisu, ten mi začal vysvětlovat, že díl se nemusí měnit za nový i když ho poškodil servis a že mi sehnali starý ale funkční!, na to jsem nechtěl přistoupit a chtěl jsem vidět objednávku a fakturu objednaného dílu z Itálie, který mi servis slíbil. Žádná objednávka a faktura nebyla!!- díl nebyl ani objednán a servis se mi snažil vnutit starý díl. Dopadlo to tak, že jsem trval, na tom co mi servis slíbil a díl byl konečně objednán, přišel do tří dnů a byl vyměněn!, nevěřil jsem tomu, že něco takového autorizovaný servis může dělat. Z toho plyne, kontrolujte si auto při přebírání ze servisu a nevěřte autorizovanému servisu, že udělá vše jak by měl. Zkušnost, kterou mám je s Autocentrum Dojáček, U seřadiště v Praze 10. Myslím si, že schopný a vstřícný mechanik někde v garáži je lepší než tento autorizovaný servis. Přeju Vám všem ať si nenaběhnete jako já!!
|