Simmy píše:
co se týče výkonů motorů s altíkem nahoře, tak se tu vedlo hodně debat na tohle téma ... dospělo se k tomu, že se skutečně dělaly výkonové verze 85kW i s altíkem nahoře, ale jak je poznat, to se pak už neřešilo
pokud máš v TP 85kW a nic nenasvědčuje tomu, že máš papíry z jiného auta, tak by se tomu asi dalo věřit, i když žeby už v 91. roce byla i ta 85kW ? nevím ... zase jen úvahy ....... takže pán vůbec nemusí mít pravdu
to že ti na 15" kolech nebude nikdo dělat problémy není pravda ... prakticky ti je nebude dělat nikdo ... není to nijak nápadný rozměr, takže policii zajímat nebude, problém bude možná na STK, teoreticky je tam ale mít nesmíš a kdyby došlo na lámání chleba, může za to být pokuta nebo spoluúčast pojistného plnění při nehodě atp. ... dopsání taky není tak snadné, jak ti pán říkal ... o zápise kol do TP je toho na internetu popsáno mraky ... originál kola do TP správně dostaneš jedině přes papír od dovozce (u nás FIAT), který ti za 2000,- vyjede papír, jaké disky jsou na tvoje auto povolené (nepočítej s žádnou exotikou a dost možná, že ani ty 15" tam nemusí být, pokud u tvého roku podle VIN nebyly) .. ale nikdo ti neřekne, jake tam jsou, dokud nezaplatíš ... no a další zpusoby už jsou závislé na zvyklostech úřadu tam u vás ... k nalezení jsou na netu ruzné historky o zapisování kol
Děkuji za reakci.
Takže si dál můžu myslet, že mám přeci jen 85kW? To jsi mě potěšil.
O kolech vím, že už bylo dost popsáno, ale v podstatě jsem se chtěl hlavně pochlubit se zkušeností s tímhle pánem.
Jak pro něj nic nebylo problém. Jel jsem k němu 100 km pro předem domluvené díy. Auto, které měl rozprodávat pořád používá, takže o nějakých dílech nemohla být řeč. "Krásný mlhovky" měli rozbitá sklíčka a omlácený plastový rámeček. Ale když přišla na řadu debata o kolech, dost mě zarazil. Měl originál Fiat 15", tak jsem mu říkal, jak se mi líbí, akorát že potřebuju 14". A on na to, že ty mu rukama prošli snad už troje, a vždycky letí rovnou do sběru. Že nejsou k ničemu.
Pak je můžu shánět