at si na tom dáš záležet jak chceš, tak na limuzíně, jako je Croma, to prostě bude vypadat zle, ale to je věc každého, pokud se ti to bude líbit, je to čistě tvoje věc
to upevnění bych naopak za problém pokládal, protože mi tam nepřijde zase tolik místa, aby ses s velkým mezichladičem mohl roztahovat jak potřebuješ, navíc ho potřebuješ natočit tak, aby alespon část vzduchu na něj doopravdy šla ... jinak ještě mi vysvětli, jak utěsníš následně prostor mezi tím sáním na kapotě a mezichladičem tak, aby ti většina vzduchu nešla mimo ten chladič? a to ti ta originál oranžový vyjde natáhnout až k tomu kraji jo? to si moc nemyslím
pokud máš plast rozbitý, tak raději, než s upravou karoserie, se obrat na svého klempíře s požadavkem výroby nového nasávače na ten mezichladič a pokud se ti puvodně zdál malý a neefektivní, tak si ho nech vyrobit větší a nasměruj tam, kde se ti efektivita zdá vyšší, ačkoliv mi žádné z těch míst, o kterých mluvíš, moc lepší nepřijde
a asi se to tak nezdálo ani inženýrům z Itálie
dle mého názoru vymýšlíš vymyšlené
chlazení chladiče vodou se používá, ale co je mi známo, tak jen jako dočasné chlazení např. na sprinty atd. ... nedovedu si představit, že při jizdě po dálnici ti na mezichladič několik hodin v kuse stříká voda, navíc tam se to používá hlavně z toho důvodu, že tlačí tak velké tlaky, že se vzduch zahřívá mnohem víc, takže tam má ostřik vodou smysl, a nejsem si jistý, jestli bys dosahoval tak dobrých výsledků při tom necelém jednom baru, který Croma tlačí
to, že jsou pneu do A by odskakování způsobit nemělo, ale profil je to hodně malý a jednak bude Croma nízko, a druhak, jak správně tušíš, tak to bude hrozný kostitřas ... pochopím tu daň tvrdosti třeba u 17" kol, kde prostě větší pneu nenarveš, ale když máš jen 15" disky, tak se zbytečně připravovat o komfort a ničit si podvozek, to mi přijde zbytečné
a můžu ti říct, že jsem na pohodlí poznal i přechod z 195/60/15 na 205/50/16, což jsou obvodově stejně velké pneu