Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je sob 20. dub 2024 1:11:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 19. lis 2013 12:37:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
SpaceMan píše:
jj. Ještě uvažuju o alternativním rozměru 215/50. Tak uvidím co budou mít skladem...

Pravdou je že se ušší pneu lepši prořizne hlubokym sněhem a nehledě na to že 215 jsou o něco levnějši než 225

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 19. lis 2013 16:06:31 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Nechci se moc hadat.Ale 215 nebo 225 se při vaze cromy (ne)prořízne sněhem uplne stejne.Tato šířka je vhodna pro SUV od 2t nahoru.
Není ani tak dulezity proriznuti sněhem,ale jizda po ujetym snehu nebo ledu.Tam uz rozhoduje vaha na cm stycne plochy pneu s vozovkou.A s timto rozmerem bych radej prasarny nedelal.Taky z tohoto duvodu je v TP vic rozmeru a ten nejuzsi je zimni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 19. lis 2013 21:47:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Manas píše:
Nechci se moc hadat.Ale 215 nebo 225 se při vaze cromy (ne)prořízne sněhem uplne stejne.Tato šířka je vhodna pro SUV od 2t nahoru.
Není ani tak dulezity proriznuti sněhem,ale jizda po ujetym snehu nebo ledu.Tam uz rozhoduje vaha na cm stycne plochy pneu s vozovkou.A s timto rozmerem bych radej prasarny nedelal.Taky z tohoto duvodu je v TP vic rozmeru a ten nejuzsi je zimni.


Zdar chlapy, nejužší rozměr mám 215/50, takže cajk... Ale to teď nebude hrát nějakou dobru roli...

Moje story dneška:
Jedu do AutoScanu s požadavkem na zkontrolování auta s tím, že bych chtěl pro jistotu vyměnit olej v motoru a v převodovce, aby to bylo takové čisté a hezky to jelo, že... No nic, Jirka s kolegou to hodili na hever, Jirka zalez do auta a napíchl řídící jednotku. Byly tam nějaké chybky, tak je pro jistotu promazal a ještě, že to projedeme. Kolega mezitím informoval, že by to chtělo vyměnit manžety a že by to chtělo asi i brzdy, ale že ještě přes zimu vydrží. Zkontroloval čepy a vůle na přední nápravě a vůli v řízení - vše OK. To jsem všechno věděl. Přešli jsme společně k zadní části, kde jsme vypozorovali špatné tlumiče (byly trochu oblité), takže ty vyměnit. To jsem taky tušil. Pak si kolega ještě jednou zalezl pod předek a povídá:"Trochu vám líná gufero na klice, to bude možná dvouhmota a spojka." Podíval se ještě na přírubu do sání od turba, protože rosil olej okolo příruby, kterou sundal a hle - sání plné oleje. "Turbo bude mít asi vůli..." Tak se jedeme projet, diagnostika zapojená. Jirka povídá: "Trošku se mi nelíbí turbo. Zdá se, že netlačí a ani to auto nejede jako dobrá 1.9 16V mJET. Spojka je opravdu KO, a vypadá, že i ložiško - celkem to hučí, ale zatím vystavuje. Tím se dá předpokládát že bude mít dvouhmota vůli. Nic jedeme projet to turbo." Auto bylo zahřáté, ale i tak Jirka raději ještě jel asi 5km projížďku vlažným tempem. Na rovince jsme dali 3° a z 1500ot/min. do 4000ot/min. plný plyn. V duchu jsem si říkal, že to jede slušně a že asi žádný problém. V 3700ot/min. se ozvalo divné zašramocení od motoru. Tak se ptám Jirky:"Co to bylo?" Jirka se jen podíval na grafy a povídá:"Hmm to není moc dobrý." Zvolnil a pak se ozval zvuk, na který asi nikdy nezapomenu. Je to, jak když vezmete kočku na pilu a začnete ji velmi pomalu řezat (nikdy jsem nedělal, ale takhle si představuju, že bude řvát). Mňaááááááááááááááááááááááááuu mnáááááááááááááu.... krrrrrrrrr.. Jirka vyřadil a povídá. "Hmm a je po turbu. Velmi opatrně doploužíme na dílnu. Tohle se mi ještě nestalo...." Cestou jsem zkouknul ještě graf. Turbo mělo do 3700ot/min. relativně stabilní tlak a pak propad. Takhle to může znít, že turbo šlo do kytek po zásahu servisu. Není to tak. Tuhle jsem najížděl na zúžený úsek dálnice a tam jem taky točil přes 3000ot/min, takže se to mohlo klidně stát tehdy a ne nyní. Tady se jen projevila profesionalita a znalost italských aut ze strany AutoScanu a zaplať pánbůh, že se to stalo teď 500m od dílny a ne při lednové cestě do Itálie.

Abych dlouho nenudil.
motor - OK
převodovka - zatuhlá táhla, mělo by stačit promazat
turbo - KO
spojka - KO
dvouhmota - KO
hydroložisko na spojce - KO
gufero na klice - KO
zadní tlumiče - KO
DPF - po regeneraci na 70% zanešený = KO
EGR - opravovaný - vyměněn za rozebíratelný z Alfy = OK, ale i tak půjde pryč
výrivé klapky - zaaretované a není poznat zatím jak moc dobře = půjdou ven.

No, resumé zní takto, vyměnit vše, co je potřeba včetně DPF OFF, EGR OFF, klapky OFF = 60 000,-

Projekt Croma Abarth může začít...

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 19. lis 2013 22:15:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Ještě doplním, že mi dnes přišli gumy Daewoo Matterhorn 225/45 R17...

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 19. lis 2013 22:25:14 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
To mas pekny koncertik. Darek na Vanoce.Zajimava suma,myslim ze za všech svých něco prez 10 ks Cromuli co jsem koupil ještě tolik nedal :shock: Ale to je jiny pribeh.
Taky bych to videl rovnou na projekt abarth.
A gumy.Ochcavka je na nase cesty a vahou blizko,ma 195.To bych videl jako rozumny.Jen nevim jak by to vypadalo na vasich rafcich.Asi jak loukote,ze :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 19. lis 2013 23:30:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
co si mam představit pod Cromou Abarth? :)

ale jinak drsný příběh no, jsem rád, že jsi s AutoScanem spokojen ;)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: stř 20. lis 2013 17:32:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
No tak, to se prostě někdy stane no. Minule jsem koupil takto Toyotu Corollu Verso 2.0 D-4D... rok 2003... jezdila super, jen pořád se mi zdálo, že je náchylná na to, jaký je venku počasí. Za tepla super, za chladna na pi... Nakonec to vyústilo v investici bezmála 40 000,- měnilo se od rozvodů, přes repasy palivové pumpy až po SVC ventily. Takže si asi člověk nevybere. Fiat zůstane doma, protože vím, kdo s ním jezdil a jak s ním jezdil, co je na něm opravené a co mě nemine a lze se na to připravit.

Ceny u AutoScanu jsou odpovídající kvalitě. Jirka je profesionál a neokecává takovou tou omáčkou, jako že tohle je fakt špatný a komplet vyměnit. Spíš dá alternativy, řekne svůj názor a rozhodnutí je na dotyčném. Já jsem zvolil repas turba od profi firmy přes Jirku. Spojka zatím vystavuje a dvouhmota zatím nějak nevibruje. Jen líná gufero na klice... Není to žádná hitparáda, ale ještě něco najezdí. Až bude auto opět provozu schopné, tak můžu potom říct, co je špatně dál.

Vím, že mě neminou:
- tlumiče, ty jsem schopný sehnat do 3 000,- za zadní od TRW či za 4 000,- Kayaby. Rozdíl v nich asi nebude, mají stejnou konstrukci. A pokud bych chtěl hodně šetřit tak Monroe stojí 2 100 za oba.
- termostat - ten se vymění společně s turbem
- olej v motoru - ten se vymění společně s turbem
- gumy - čekají v pneuservisu

A pokud to v práci bude před Vánocema ok, tak by mohli být i nějaké šušně navíc, takže bych udělal i tu spojku s dvouhmotou.

Projekt Abarth:
Co si pod tím představit je jednoduché, pokud čas a peníze dovolí (nemám jen Fiata) a odladí se "dětské nemoci", tak přijde na řadu vyndání restrikcí (DPF, EGR, klapky) a nalazení jednotky. A protože Jirka spolupracuje úzce s Italy a zná tyhle motory do detailu (btw. víte třeba, že blok vydrží až 330 koní?), tak do budoucna budeme dělat něco s výkonem... Bojové zbarvení asi ne, ale takový hezký sleeper pro dálniční přesuny, který bude umět překvapit, by byl fajn... :twisted:

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: čtv 21. lis 2013 14:12:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
SpaceMan:
Viš každa značka auta ma svoje specifika a podle toho k tomu musi člověk přistupovat. Přiklad jeden za všechny kdysi jsem měl š120 a ty když při mrazech 3x až 5x člověk neprošlapl plyn před startovanim tak nechytla když to člověk udělal tak chytla na poprve. Třeba u Lady 1500 se zase člověk plynu nesměl za mrazu ani před startovanim jinak by jej uchlastal. S tak bych mohl pokračovat kolem dokola.

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: čtv 21. lis 2013 19:10:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Lars:
Tak to prostě je, příteli. Výhoda dieslu je leckdy spotřeba a taky výkon "od spodu, pitcho", na druhou stranu jsem se nesetkal ještě s žádným člověkem co si koupil moderní diesel se 150 000km a do půl roka neděla základní věci okolo motoru (rozvody, kladky, turbo, spojka, přítlačák, dvouhmota) v horším případě neřešil vymlácené vstřiky či v tom nejhorším případě přidřený motor či vymlácené hlavy od vstřiků. To je prostě realita s těmito kilometry. To se asi žádnému modernímu dieslu nevyhne...

Jinak new info z AutoScanu. Kluci vyndali turbo a prej to je velmi nepěkný pohled. Ponechali si ho na dílně, abych se na něj mohl podívat (jsme ten typ, co chce vidět zničený díl). Jen se jim už nepovedlo udělat dneska komplet opravu, takže auto bych měl mít až zítra dopoledne... No nic, pak dám vědět jak to dopadlo...

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: pát 22. lis 2013 15:21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
No rozvody už mam za sebou 150tis.km ale já si nestěžuji - spojku nemam pač mam automat, ale 147kw / 200 koni je 200koni kterejm je ale potřeba dat jim nažrat ve městě okolo 12 litru na sto jinak 50:50 město:mimo město je průměr okolo 8 na dalnici při 130 to klesa až pod 6. Jinač v pohodě.

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: sob 23. lis 2013 19:54:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Tak jsem si odvezl od AutoScan v pátek auto. Ještě jsme zjistili jeden nedostatek, a to asi někde minidirku v trubce od turba (jsou 4!), takže jí musím najít a pak už to bude ohledně turba všechno. Pak už mě čeká jen vyměnit dvouhmotu, spojku centrální ložisko a termostat. Myslím, že pak to bude ohledně motoru vše.

Už teď se ale těším na fázi ladění. DPF a EGR s klapkami musí bezpodmínečně ven! DPF je po regeneraci na 70% znečištěný, EGR je původem z Alfy Romeo a klapky jsou stejně zaaretované... Nechci ani vědět, jak moc je zanesený sání... :shock: :shock: :shock:

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013 15:33:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Tak jsem byl dnes přezout papuče a zrovna když jsme nasazovali, tak venku se co? No ano... v Čestlicích u Prahy jsem dnes poprvé viděl sníh! Zima je nezvratně tady a i auto mi hlásí: Possible ice on road...

První porovnání letní 225/55 vs zimní 225/45:

Letní gumy Michelin Pilot 225/55 R17
+ Micheliny jsou pohodlné (ani kočičí hlavy v Praze nejsou problém) = tzv. Pražský tuning
+ tachometr je 100% přesný (kontrolováno s GPS)
+ drží i na mokru skvěle
+ na suchu super guma
+ neubývají (příští rok mám ještě velkou rezervu)
+ tichá i ve vyšších rychlostech
- jsou horší při akceleraci (porovnávám 225/55 vs 225/45)
- mám pocit, že se hodně auto naklání
- nejistá stopa v zatáčkách (je to jako žvejkačka, takové jako když se to má utrhnout)
- při hodně, hodně velkém proružení jsem měl pocit, že si škrtly o podběhy...

Opět se mi potvrzuje, že vyšší profil je super pro komfort na úkor ztráty "citlivost" pro stopu a akceleraci

Zimní gumy Daewoo Matterhorn 225/45 R17
+ jsou lepší při akceleraci (porovnávám 225/55 vs 225/45)
+ pocitově menší náklony
+ jistější stopa v zatáčkách
- větší přenášení rázu od podvozku do interiéru
- ve 130km/h (tacho) mi přišli víc slyšet

To je mé hodnocení po 15km s Daewoo Matterhorn (těším se na sníh) a asi 1500km s Michelin Pilot...

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: sob 30. lis 2013 21:42:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Byl jsem s autem v Kostomlatech nad Labem a kupodivu se mi stala zajímavá věc... Na PPC se mi objevilo: Low oil pressure a motor se vypnul... Super funkce ale na druhou stranu nevěděl jsem proč. Olej po výměně a dle všeho dostatek, tak jsem kouknul pod kapotu a tam vše OK. Volám Jirkovi:"Pokud je olej OK, tak bych s tím jel." Mrknul jsem na olej a vše OK. Snědl jsem si v klidu a pohodě svůj bugr a po zkontrolování všech provozních kapalin jsem v pohodě nastartoval. Od té doby zase bez problémů...

Mohli to způsobit 2 věci:
1) projel jsem levotočivou zatáčku jako prase = odlití oleje z čidla
2) odchází čidlo tlaku oleje

Nebo ještě lépe, nahodilé problémy elektroniky v autě občas má na svědomý diodový můstek v rozdělovači...

Co myslíte?

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 03. pro 2013 16:11:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Dnes spuštěn projekt Abarth...

- nová spojková lamela (Sachs)
- nová dvouhmota (Sachs)
- nové centrální ložisko (Sachs)
- nové ložisko (Sachs)
- nový přítlačák (Sachs)
- nové manžety na pravé poloose
- nový olej v převodovce
- kontrola termostatu (příp. výměna termostatu)
- EGR off
- DPF off
- swirls off
- SW úprava jednotky
- geometrie světel
- geometrie podvozku

Vánoce jsou tady předčasně... V pátek mám mít hotovo a hned jedu 300km, takže jsem zvědav... mooooooc zvědav... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 03. pro 2013 18:51:26 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
Uctyhodnej naslap na prodlouzeni zivotnosti auta.
I tak,je zde porad nejakych 90% ze ta moje tvoji prezije.Nepocita se autonehoda. ;)
Pruser vseho nového :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: úte 03. pro 2013 20:32:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Manas píše:
Uctyhodnej naslap na prodlouzeni zivotnosti auta.
I tak,je zde porad nejakych 90% ze ta moje tvoji prezije.Nepocita se autonehoda. ;)
Pruser vseho nového :cry:


Ano to je problém všech nových aut. Stále říkám, že když jsem prodal Subaru Legacy 2.0, rv. 1996, tak jsem udělal velkou kravinu. Stejně se k tomu autu jednou vrátím.

A pokud budu příště kupovat auto, tak to bude velkoobjemový benzín bez turba a půjde to do plynu... Třeba 3.0 V6 ... :D

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 14:29:55 
Offline
Vrchní provokatér fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. úno 2011 21:57:50
Bydliště: Kroměříž
To jsi prodávat nemel.A hadam ze jsi prodejem nezbohatl.Subaru jsou dobry auta.Konkretne na tento typ mam zajímavou vzpomínku.Tahal jsem znamyho z prikopy stodvacou.Neprimerena rychlost do zatociny :lol: Stodvaca to vyrvala ven z prikopy 8-)
A teorie s objemem je dobra.Vubec se netesim na dobu kdy mozna budu muset jit pod svůj prozatimni limit 2,5.Radej bych zvedal.Vidim se spis v necem okolo 7 litru.Skoda ze tento objem se v osobaku uziva prevazne v amerikach.Ty zas uplne nemusim.Dyš je ta krize,že.Velky kary,hodne alkoholu a lehky holky!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 16:47:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 12. úno 2013 18:50:06
Bydliště: Třebíč
Manas
Ty že by jsi šel od 2,5 litrů dolu ja zase jdu opačnym směrem od 1,1 jsem teď na 2,4 :lol: JJ Ameriky jsou velko oběmovky

_________________
Fiat Croma 2,4 JTD Emotion 147kw
viewtopic.php?f=10&t=1089
http://www.youtube.com/user/Lars1FK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 19:45:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
No nechme té polemiky, zda jsem udělal chybu nebo ne. Subaru je super, mělo svoje mouchy, ale kdybych do něj investoval to, co teď do fiatu, tak by mi jezdil ještě za 100 let... To Fiat snad dá mojí oblíbenou 3 letku a pak se uvidím.

No a co se týče projektu. Kluci se do toho pustili a buď zítra pozdě večer a nebo v pátek bude hotový. Ani nechci vědět kolik to bude. Počítám do 45 000,- tak se těším...

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SpaceMan: Croma 1.9 16V mJTD
PříspěvekNapsal: ned 15. pro 2013 23:17:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:19
Bydliště: Praha
Tak už je mechanika v pořádku... Teď už chybí jen doladit elektroniku, neb to začalo padat do nouzového režimu. Jinak AutoScan opravdu můžu doporučit... Jsou to lidi na svém místě, s Jirkou geniální dohoda a domluva. To, co slíbí, to splní. Je maximálně v pohodě a ještě ke všemu machr ve svém oboru.

Dám pak nějaké video, jak to jede.

Jinak, co vše se dělalo:
- výměna dvouhmotového setrváku
- výměna spojkové sady (= lamela + přítlačák + ložisko)
- výměna centrálního vypínací ložiska
- výměna turba
- výměna gufera kliky
- výměna oleje v převodovce
- vyčištění motoru (byly zanesené olejové kanálky) + výměna oleje v motoru
- vyčištění sání (totálně zajetelené od EGR + uniklý olej ze starého turba)
- zaaretované klapky
- zaslepený EGR
- vyndaný DPF
- vykuchané katalizátory
- upravená řídící jednotka
- zkontrolované hadice kolem motoru
- zkontrolované olejové čerpadlo
- zkontrolované vodní čerpadlo

Seznam případně doladím dle toho, až budu auto přebírat.

_________________
Live fast, drive with brain...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz