Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

Larsova Croma 2,4 JTD
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=1089
Stránka 6 z 6

Autor:  proreo [ ned 26. úno 2017 19:42:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

Dobra sprava. Ja uz mam tiez jednu :-)

Autor:  proreo [ pát 21. črc 2017 12:41:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

Mal som tam taky problem. Auto sa v istych momentoch cele triaslo a klepalo. Strasili ma poloosami a homok.klbmi, a tak podobne.
Nakoniec za to mohla dierka v jednej hadici. :-)

Ja som sa divil, preco by prave na Crome odchadzali tieto diely nejako rychlejsie, a som rad, ze tomu tak nakoniec nebolo. A hlavne, ze som nenasytnym servisom neplatil za zbytocne opravy.
:-)

Autor:  Lars2 [ sob 22. črc 2017 12:21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

proreo píše:
Mal som tam taky problem. Auto sa v istych momentoch cele triaslo a klepalo. Strasili ma poloosami a homok.klbmi, a tak podobne.
Nakoniec za to mohla dierka v jednej hadici. :-)

Ja som sa divil, preco by prave na Crome odchadzali tieto diely nejako rychlejsie, a som rad, ze tomu tak nakoniec nebolo. A hlavne, ze som nenasytnym servisom neplatil za zbytocne opravy.
:-)


no ja letos (2017) na jaře měl s Cromičkou trochu potiže - nechtěla jezdit a stavkovala nakonec se ukazalo že byl v haji DPF filtr - teď je novej tak je pohoda celkem jsem se vešel do cca 7000,- kč

Autor:  proreo [ sob 22. črc 2017 12:35:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

Som rad, že slúži. Tie 2.4 maju rovnaky filter ako 1.9 Okrem toho pri regeneraci sa ma zavriet EGR, co sa niekedy nedeje uplne, ked je spinavy. Stale si myslim, ze je to v pohode. Vydrzi to velke najazdy. A ta cena za opravu bola v pohode.
Ludia to obvykle vzdaju a nechaju zaslepit EGR a vysekat DPF...

Autor:  Lars2 [ sob 22. črc 2017 16:14:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

proreo píše:
Som rad, že slúži. Tie 2.4 maju rovnaky filter ako 1.9 Okrem toho pri regeneraci sa ma zavriet EGR, co sa niekedy nedeje uplne, ked je spinavy. Stale si myslim, ze je to v pohode. Vydrzi to velke najazdy. A ta cena za opravu bola v pohode.
Ludia to obvykle vzdaju a nechaju zaslepit EGR a vysekat DPF...


no original Fiat jsem nedaval (original 50tis.kč) toto je druhovýroba i kdyby vydržel jen cca 50tis.km tak je to v pohodě pač original vydržel cca 200tis.km (asi to bylo zpusobeno tim že jsem většinou jezdil kratky trasy po městě) EGR ventil jsem nezaslepoval jen to čas od času vyčistím čističem na brzdy

Autor:  Zzzipp [ pon 24. črc 2017 16:14:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

proreo píše:
Mal som tam taky problem. Auto sa v istych momentoch cele triaslo a klepalo. Strasili ma poloosami a homok.klbmi, a tak podobne.
Nakoniec za to mohla dierka v jednej hadici. :-)

Ja som sa divil, preco by prave na Crome odchadzali tieto diely nejako rychlejsie, a som rad, ze tomu tak nakoniec nebolo. A hlavne, ze som nenasytnym servisom neplatil za zbytocne opravy.
:-)


To mi (nám) řekni o kterou hadici se jednalo. Ať se na to můžeme taky zaměřit.

Díky.

Autor:  proreo [ pon 24. črc 2017 16:25:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

Nechcem Larsovi kradnut temu. Obrazok prilozeny
Obrázek

Je to ta hruba hadica vedla krytu motora

Autor:  Lars2 [ čtv 27. črc 2017 16:41:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Larsova Croma 2,4 JTD

proreo píše:
Nechcem Larsovi kradnut temu. Obrazok prilozeny
Obrázek

Je to ta hruba hadica vedla krytu motora


do té "hrube - tluste" hadice vedle "hlavy" je dobry čas od času střiknout čistič brzd aby se protahly trubky (vyčistily) :D

Stránka 6 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/