Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

tlak turba
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=281
Stránka 1 z 1

Autor:  peter2.5TD [ čtv 28. led 2010 16:36:16 ]
Předmět příspěvku:  tlak turba

vie mi niekto poradit ako na turbe zvysim tlak viem ze sa to steluje na westgate s tou skrutkou ale neviem do ktorej strany mam tocit

Autor:  tomi6677 [ čtv 28. led 2010 17:56:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

a naco ti to bude? pretekar s teba nebude....

Autor:  Simmy [ čtv 28. led 2010 18:42:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

ne každý, kdo zvyšuje výkon je závodník ;) takže myslím, že tohle předmětem jeho otázky nebylo :)

Autor:  cmelak [ pát 29. led 2010 8:43:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

ak si dobre pamatam tak predlzenim tlak zvysujes

dalej je fajn zavesit tam strunu narast bude strmejsi

Autor:  Simmy [ pát 29. led 2010 9:00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

ono záleží taky na turbu, protože u některých to je naopak a nechci kecat, ale nejsem si jistý jestli to jedno Cromařské to tak zrovna nemá. Kdyžtak nahoď fotku. Ale jinak to můžeš snadno zjistit i rukou ... tou tyčinkou by ti mělo jít hýbat i rukou, trochu ztuha, ale utáhneš to ... no a na stranu, na kterou se ti to pohne, tam se otvírá wastegate, takže víš v jakém pohybu mu máš "zabránit" a to bud tou pružinou, nebo předepnutím na té tyčince. Každopádně s citem :) když to přeženeš, tak ti v lepším případě začnou střílet hadice a v horším to odnesou písty, hlava nebo tak :)

Autor:  peter2.5TD [ pát 29. led 2010 10:32:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

Simmy píše:
ono záleží taky na turbu, protože u některých to je naopak a nechci kecat, ale nejsem si jistý jestli to jedno Cromařské to tak zrovna nemá. Kdyžtak nahoď fotku. Ale jinak to můžeš snadno zjistit i rukou ... tou tyčinkou by ti mělo jít hýbat i rukou, trochu ztuha, ale utáhneš to ... no a na stranu, na kterou se ti to pohne, tam se otvírá wastegate, takže víš v jakém pohybu mu máš "zabránit" a to bud tou pružinou, nebo předepnutím na té tyčince. Každopádně s citem :) když to přeženeš, tak ti v lepším případě začnou střílet hadice a v horším to odnesou písty, hlava nebo tak :)







no je to turbo K26 od kkk je tam taky divny westgate potrebujem mu pridat.trochu ked sme ho meraly tlacilo len 0.9b to je malo od spodu je to auto lenive az ked zacne tlacit tak okolo 2500 rpm a pri 3000 mi to vypne auto vobec nejde asi bude aj cerpadlo pohnute mal to niaky dedo predomnou a cele to bolo rozstelovane otacky max 3000 teraz su asi 3500 musel som mu trochu pridat na vstrekoch lebo sa nechcelo poriadne rozbehnut neviem ako ma byt aj to cerpadlo vlastne nastavene.motor je 74kw.vie mi niekto poradit nemozem ani najst fotky toho turba ze ako vyzera ten westgate

Autor:  Simmy [ pát 29. led 2010 10:41:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

0,9 baru je ale správný tlak :) přesněji 0,95 baru
divný wastegate je pro tebe takový ten jakoby zlatavý váleček? nebo takový ten žebrovaný profil?
který přesně to máš motor?

Autor:  tomi6677 [ pát 29. led 2010 14:34:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

to turbo mam aj ja a mam ho vyfotene v sekcii predam!! Hoši

Autor:  tomi6677 [ pát 29. led 2010 14:41:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

a foto čerpadla spravne natočeneho na spravny predstrik ti dodam ked budem mat auto doma ... najlepšie ked daš dole čerpadlo a daš ho nastavyt na stolici a trisky tak isto určite budu odfajčene trebalo by ich premerat či otvaraju pri spravnom tlaku a či neštia....

Autor:  peter2.5TD [ pát 29. led 2010 17:00:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

Simmy píše:
0,9 baru je ale správný tlak :) přesněji 0,95 baru
divný wastegate je pro tebe takový ten jakoby zlatavý váleček? nebo takový ten žebrovaný profil?
který přesně to máš motor?



je to 2.5 74KW je tam ten rebrovany


Obrázek

Autor:  peter2.5TD [ pát 29. led 2010 17:09:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

tomi6677 píše:
a foto čerpadla spravne natočeneho na spravny predstrik ti dodam ked budem mat auto doma ... najlepšie ked daš dole čerpadlo a daš ho nastavyt na stolici a trisky tak isto určite budu odfajčene trebalo by ich premerat či otvaraju pri spravnom tlaku a či neštia....






je mozne ze mozem mat preskocene cerpadlo ..?porovnaval som ho na druhej crome je uplne inac potocene ako mam ja tak neviem ci len snim hybali alebo nie

Autor:  tomi6677 [ ned 31. led 2010 15:59:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

no preskone to nie nema to kam skočit.....ale pootočene znamena že tam je určite iny prestrek a to robi galibu a auto je proste lenivee...

Autor:  peter2.5TD [ pon 01. úno 2010 12:23:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

tomi6677 píše:
no preskone to nie nema to kam skočit.....ale pootočene znamena že tam je určite iny prestrek a to robi galibu a auto je proste lenivee...




no bude to isto posunute lebo vydno na nom ze bolo snim hibane a su tam robene niake risky.

Autor:  tomi6677 [ pon 01. úno 2010 12:34:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

no v prvom rade si daj spravne nastavyt cerpadlo...a potom ostatne napr tirsky

Autor:  peter2.5TD [ pon 01. úno 2010 17:27:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak turba

tomi6677 píše:
no v prvom rade si daj spravne nastavyt cerpadlo...a potom ostatne napr tirsky



no musim ho dat nastavit lebo od spodu je to mrtve to vobec netaha

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/