Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je stř 03. črc 2024 11:23:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tlak turba
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 16:36:16 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 16:29:09
vie mi niekto poradit ako na turbe zvysim tlak viem ze sa to steluje na westgate s tou skrutkou ale neviem do ktorej strany mam tocit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 17:56:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
a naco ti to bude? pretekar s teba nebude....

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 18:42:38 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ne každý, kdo zvyšuje výkon je závodník ;) takže myslím, že tohle předmětem jeho otázky nebylo :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 8:43:19 
Offline

Registrován: čtv 11. čer 2009 12:58:44
ak si dobre pamatam tak predlzenim tlak zvysujes

dalej je fajn zavesit tam strunu narast bude strmejsi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 9:00:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
ono záleží taky na turbu, protože u některých to je naopak a nechci kecat, ale nejsem si jistý jestli to jedno Cromařské to tak zrovna nemá. Kdyžtak nahoď fotku. Ale jinak to můžeš snadno zjistit i rukou ... tou tyčinkou by ti mělo jít hýbat i rukou, trochu ztuha, ale utáhneš to ... no a na stranu, na kterou se ti to pohne, tam se otvírá wastegate, takže víš v jakém pohybu mu máš "zabránit" a to bud tou pružinou, nebo předepnutím na té tyčince. Každopádně s citem :) když to přeženeš, tak ti v lepším případě začnou střílet hadice a v horším to odnesou písty, hlava nebo tak :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 10:32:46 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 16:29:09
Simmy píše:
ono záleží taky na turbu, protože u některých to je naopak a nechci kecat, ale nejsem si jistý jestli to jedno Cromařské to tak zrovna nemá. Kdyžtak nahoď fotku. Ale jinak to můžeš snadno zjistit i rukou ... tou tyčinkou by ti mělo jít hýbat i rukou, trochu ztuha, ale utáhneš to ... no a na stranu, na kterou se ti to pohne, tam se otvírá wastegate, takže víš v jakém pohybu mu máš "zabránit" a to bud tou pružinou, nebo předepnutím na té tyčince. Každopádně s citem :) když to přeženeš, tak ti v lepším případě začnou střílet hadice a v horším to odnesou písty, hlava nebo tak :)







no je to turbo K26 od kkk je tam taky divny westgate potrebujem mu pridat.trochu ked sme ho meraly tlacilo len 0.9b to je malo od spodu je to auto lenive az ked zacne tlacit tak okolo 2500 rpm a pri 3000 mi to vypne auto vobec nejde asi bude aj cerpadlo pohnute mal to niaky dedo predomnou a cele to bolo rozstelovane otacky max 3000 teraz su asi 3500 musel som mu trochu pridat na vstrekoch lebo sa nechcelo poriadne rozbehnut neviem ako ma byt aj to cerpadlo vlastne nastavene.motor je 74kw.vie mi niekto poradit nemozem ani najst fotky toho turba ze ako vyzera ten westgate


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 10:41:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. úno 2009 3:34:46
Bydliště: Frenštát p.R.
0,9 baru je ale správný tlak :) přesněji 0,95 baru
divný wastegate je pro tebe takový ten jakoby zlatavý váleček? nebo takový ten žebrovaný profil?
který přesně to máš motor?

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 14:34:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
to turbo mam aj ja a mam ho vyfotene v sekcii predam!! Hoši

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 14:41:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
a foto čerpadla spravne natočeneho na spravny predstrik ti dodam ked budem mat auto doma ... najlepšie ked daš dole čerpadlo a daš ho nastavyt na stolici a trisky tak isto určite budu odfajčene trebalo by ich premerat či otvaraju pri spravnom tlaku a či neštia....

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 17:00:46 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 16:29:09
Simmy píše:
0,9 baru je ale správný tlak :) přesněji 0,95 baru
divný wastegate je pro tebe takový ten jakoby zlatavý váleček? nebo takový ten žebrovaný profil?
který přesně to máš motor?



je to 2.5 74KW je tam ten rebrovany


Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 17:09:01 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 16:29:09
tomi6677 píše:
a foto čerpadla spravne natočeneho na spravny predstrik ti dodam ked budem mat auto doma ... najlepšie ked daš dole čerpadlo a daš ho nastavyt na stolici a trisky tak isto určite budu odfajčene trebalo by ich premerat či otvaraju pri spravnom tlaku a či neštia....






je mozne ze mozem mat preskocene cerpadlo ..?porovnaval som ho na druhej crome je uplne inac potocene ako mam ja tak neviem ci len snim hybali alebo nie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 15:59:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
no preskone to nie nema to kam skočit.....ale pootočene znamena že tam je určite iny prestrek a to robi galibu a auto je proste lenivee...

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 12:23:31 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 16:29:09
tomi6677 píše:
no preskone to nie nema to kam skočit.....ale pootočene znamena že tam je určite iny prestrek a to robi galibu a auto je proste lenivee...




no bude to isto posunute lebo vydno na nom ze bolo snim hibane a su tam robene niake risky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 12:34:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
no v prvom rade si daj spravne nastavyt cerpadlo...a potom ostatne napr tirsky

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tlak turba
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 17:27:19 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 16:29:09
tomi6677 píše:
no v prvom rade si daj spravne nastavyt cerpadlo...a potom ostatne napr tirsky



no musim ho dat nastavit lebo od spodu je to mrtve to vobec netaha


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz