Fórum FIAT Croma klub
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/

čerpadlo 2.5 td
http://fiatcromaklub.cz/domains/fiatcromaklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=542
Stránka 2 z 2

Autor:  miro 666 [ ned 23. led 2011 21:25:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

tomy 6677 vieš mi zhruba napíseť prečo nebude pasovať?

Autor:  Manas [ pát 25. úno 2011 14:09:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Jeste bych chtel napsat k tem hlavam.Asi dvakrat jsem daval na motor hlavu puklou mezi sedly ventilu u dvou valcu.A motory jezdi bez problemu.Jeste jsem nemel prasklou hlavu.Kdyz byl problem po srovnani hlavy a vymene tesna,tak bylo na rade srovnani bloku a znovu hlavy.Pak ok.Asi za tyden budu menit hlavu a davat tam tu kteraje pukla mezi sedly.Dam krk ze pojede bez problemu a ani jsem ji neotlakoval.Mam ji schovanou jako dobrou,tak dobra proste je.Udelam ventily a srovnam.

Autor:  Manas [ stř 09. bře 2011 18:19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Asi bych si to mel s davanim svyho krku trochu rozmyslet.Sundal jsem hlavu s tim ze je podpalenej ventil a prave ta puklina mezi sedly byla tak velka ze to foukalo pod sedlem zpet do sani.Budu tridit kovy. :?

Autor:  ropakhanz [ stř 16. bře 2011 17:03:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Jo manas taky jsem daval palici takhle popraskanou mezi vsema valcema sice sem taky vahal ale dal jsem ji tam a jezdil jsem dalsich 70tis km než odešla do věčných lovišt.Jinak vas mohu panove ujistit ze hlavy na 74kw verzi a 85kw verzi jsou jedna a ta tentyz HLAVA!!!!!Kurva drat proc sem pisete takovi sracky ty hlavy jsem mel vedle sebe,lisi se od sebe pouze uchycenim ruznych veci co sou prisroubovany k hlave,spalovaci prostor prumer ventylu uchycení vstřiku jsou stejne a hlavně sou díry na na srouby uplne na stejnem místě ty hlavy jsou normalne zamnenitelne.Ty fotky co mate vtom odkaze je pouze verze novejsiho a starsiho typu motoru ty stary delaly taky 85kw nehlede nato ze se za celou eru vyroby 2,5td nezmnenil blok motoru.Uz sem nekde na nakem jinem foru cetl ze sou jine ale uz nikdo nenapise vcem a vís proc?Protoze kazdej ma tak akorat plnou hubu kecu a vzivote vydel tak akorat klín sve matky.

Autor:  Manas [ stř 16. bře 2011 21:26:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Taky si myslim ze tam velkej rozdil mezi hlavami 74kw a 85kw neni.Mozna jsem mel sdelanou hlavu z 85kw,protoze mela tlak mazani do hlavy v 13mm koliku a moje v 10mm koliku.Mela na sacich ventilech gufera,74kw nema nikde.To mazani je origo,o tom jsem uz slysel,taky proto je rodil pri nakupu tesna.Ale jak je to s tema guferama na ventilech to nevim.treba domovina.

Autor:  ropakhanz [ pát 18. bře 2011 20:36:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Ja je teda na zadne hlave ty gufera nevidel.

Autor:  ropakhanz [ čtv 29. pro 2011 13:26:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Gufera sou :D .Jak jste natom ze studenyma startama?Dostalo se me do rukou temer nove cerpadlo.Mohu ric panove ze 90% neduhu pri studenych a i teplich startech dela cerpadlo.Opravdu obrovsky rozdil.

Autor:  Simmy [ čtv 29. pro 2011 13:34:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

dodatečně ke guferům ... jistě že jsou ... vždyt by vám jinak chcal olej na ventily :) takže gufera musí být na všech ventilech

já v zimě problémy neměl :D ted nevím :P

Autor:  Radoslav [ úte 22. črc 2014 18:55:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Dobry večer Mám Fiat Croma 2.5TD 86kw,pasovalo by tam to staršie čerpadlo 2.5td 74kw a či by to fungovalo.Dakujem za odpoved

Autor:  Manas [ úte 22. črc 2014 21:12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Krome zaslepeni-propojeni vody termosytice musíš prehodit kolo s mnohohranem na cerpadle.Ten je jinej.Pak ti nebude odpovídat poloha trubek pro vstřiky.Jde to dotvarovat.A nevim jestli pujde chytit cerpadlo tema dvema srouby k bloku.Ale z praxe staci ty tri u priruby.
Ja jsem to resil obracene.Tak ještě nevim jak ti bude vadit hlinikova trubka pro turbo co jde prez motor.Jak bude vadit tem trubkam od striku.
Celkove dobra drbacka.

Autor:  Radoslav [ čtv 11. zář 2014 8:25:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Prepáč aj som zabudol podakovať za radu,mechanik mi to už prerobil a auto šlape ako hodinky

Autor:  Radoslav [ čtv 11. zář 2014 8:30:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Ale mám ešte jeden dotaz na tu moju cromu 2.5td.Chcel by som tam dať prevodovku čo má 6stku.Len neviem z akého auta to pasne,dik za radu

Autor:  Manas [ čtv 11. zář 2014 18:50:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Pockej az na osmikvalt,at muzes radit ještě vic jak kokot.
Jsem to mel par dni pujceny.Vynechaval jsem jedna a tri,jinak to bylo na posrani.
Vykon taky zklamani.Rozhodne jsem nenasel 30 kw propast od me 74kw staresiny.Tak 15kw bych odhadl.
Pohodli ok.

Autor:  Radoslav [ čtv 11. zář 2014 19:51:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Dik za radu :-)

Autor:  Manas [ čtv 11. zář 2014 20:42:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

[quote="Simmy"]dodatečně ke guferům ... jistě že jsou ... vždyt by vám jinak chcal olej na ventily :) takže gufera musí být na všech ventilech

Na 74kw jsou gufera jen na sacich ventilech.Zrejme v te době nikomu nevadila kapka oleje ve spalinách.Pak uz cpali gufera všude.Nazval bych to plytvanim materiálem. :lol:
Ono tam moc oleje nejde,je tam pretlak.

Autor:  Manas [ pát 12. zář 2014 12:00:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo 2.5 td

Dnes jsem srotoval hlavu a na ventilech nebylo zadny gufero.
Tak nevim jestli stary byly bez a novy s guferama.Asi tak bych to videl.
To gufero na sacim bude asi mylka.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/