Fórum FIAT Croma klub

... úlohou tohoto fóra je sjednotit všechny majitele a příznivce vozů FIAT Croma za účelem výměny zkušeností, poskytnutí rad a informací
Právě je pon 01. črc 2024 10:33:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: pon 17. kvě 2010 13:59:51 
Offline

Registrován: čtv 08. říj 2009 18:47:00
Bydliště: Nový Jičín
Hmm, to jsem zvědavý co z toho bude :-)

_________________
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm 1??kW, GT2052V, Race520, čerpadlo 11 mm, exhoust 60 mm, FMIC, EGR off, open air filtr :-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: stř 19. kvě 2010 19:40:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
majkl.fiat píše:
Hmm, to jsem zvědavý co z toho bude :-)

Já taky :lol: no uvidíme.Už je v kupe dalo to tak+-8hodin prace skouseni a tak trochu vahani ci do té a jiné úpravy jit ci ne.A priznam se musel jsem kuchnout jeste jedno cerpadlo pac sem zapomel na vnitrni nastaveni vuci rozvodum to me teda zdrzelo :?

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: čtv 20. kvě 2010 17:06:01 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
to kolko mas tych cerpadiel? a uz to aj bezalo v aute? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: čtv 20. kvě 2010 18:38:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
deadman14-0 píše:
to kolko mas tych cerpadiel? a uz to aj bezalo v aute? :lol:

No nebezelo teprve pobezi mozna :lol: Mam dve jedno jeste z Alfi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: čtv 20. kvě 2010 21:55:08 
Offline

Registrován: čtv 08. říj 2009 18:47:00
Bydliště: Nový Jičín
ropakhanz píše:
deadman14-0 píše:
to kolko mas tych cerpadiel? a uz to aj bezalo v aute? :lol:

No nebezelo teprve pobezi mozna :lol: Mam dve jedno jeste z Alfi


To z alfy je ti uplně k ho..., protože se ti na Cromě rozlítne.

_________________
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm 1??kW, GT2052V, Race520, čerpadlo 11 mm, exhoust 60 mm, FMIC, EGR off, open air filtr :-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: sob 22. kvě 2010 14:54:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
majkl.fiat píše:
ropakhanz píše:
deadman14-0 píše:
to kolko mas tych cerpadiel? a uz to aj bezalo v aute? :lol:

No nebezelo teprve pobezi mozna :lol: Mam dve jedno jeste z Alfi


To z alfy je ti uplně k ho..., protože se ti na Cromě rozlítne.

On se ptal kolik jich mam.Nehlede nato ze to cerpadlo z te Alfi je uplne jinak uspusobene na ovladani plynu je tam jiny kuzel atd atd.Ja ho mam na stole ve sklipku nic snim neplanuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: čtv 03. čer 2010 11:38:10 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
no co je nove uz to mas v aute?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: ned 06. čer 2010 16:47:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
deadman14-0 píše:
no co je nove uz to mas v aute?

Co noveho?No dost veci!Dost dlouho me trvalo nez sem to vubec usporadal aby to pri volnobehu klidne bezelo musel jsem toho dost jeste poupravovat a nekolikrat rozdelat jeste vrsek cerpadla ale to slo akorat nez jsem nato prisel proc to dela to ci ono tak to bylo na palici.Bohuzel jsem se domnival ze odstredivej regulator je na regulaci max otacek aby se motor nepretocil tak je to picovina jak visita ktomu se dostanu pozdejc.Ano plni funkci regulace vyssich otacek tim ze stahuje plynove tahlo ve vysokych otackach v cerpadle a tim neumoznuje plne zablokovani diry v pistu hlavy.Ale predevsim plni funkci nizkych otacek!Neslo me zaboha s plneho plynu docilit volnobeznych otacek respektive motoru nechteli padat otacky a kdyz uz zacli padat tak zas nedrzel volnobech a tady je prave kamen urazu kdy tam bohuzel ten regulator musi byt a stoho vypliva cerpadlo ven!No mam radost nu co kdybych si to neodskousel tak bych nevedel.No ale aby vse nebilo vnivec tak sem to poladil aspon tak aby otacky padali sice to nedrzelo volnobech ale mohl jsem to projet!!!Takze ze se vam pretoci motor je hola kravina a nesmysl!!!!Je to upne stejny jako treba u Zigula kde se rucicka na neutral zastavi na 8tis a smitec.Tady se me zastavila na 5,8tis a vic ani tuk drzel jsem to par vterin mozna by nato melo vliv nove turbo.Je to stejny jak u benzinu je to vse dano casovanim a prumerem ventilu a max. prutokem paliva pri plnem otevreni.To je ma skusenost a nikdo me to uz nevimluvi.A tet k samotne jizde po odskouseni max otacek kdy se me ztratil muj rodny domov v temnem kouri nafty a nebylo vydet skoro vubec nic sem used a rozjel stroj.To co nasledovalo potom se tezko popisuje zhruba v 1500 to zaclo okamzite hrabat a otackomer se me zastavil na 5500tis tosem jel tak max 20km/h hnet jsem dal za dve to same jak jedna hnet se to rozhrabalo az za 5000tis auto nejelo jenom to hrabalo a kourilo se od gum jenze to co nasledovalo potom kdyz uz sem si rikal dam za tri a konecne uvidim jak to bude tahat bez hrabani sem se nedockal.V okamziku kdy sem tam chtel dat trojku tak si vystoupilo turbo z vozu!!Rana jak z dela a obrovskej kour za autem stratilo to hnet vykon a zacal proudem tyc olej do vejfuku.Sem zvedav co tam umrelo az to kuchnu a to sem ho celi predtim rozebral pretesnil proste turbo bylo gut zadne vule tam nebyli nikde nic pridrenyho tak sem zvedav.Jinak to ale predtim nez to prdlo docela dost kourilo asi by me lide nemeli moc radi :lol: No to se vse jeste casem vyladi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: ned 06. čer 2010 19:01:02 
Offline

Registrován: pát 08. led 2010 14:22:36
no neviem neviem cy to ten motor chudak vydrzi :lol: aj keby to bolo uz vsetko vyladene bude to mat vykon ale aj spotreba asi bude dobra :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: ned 04. črc 2010 23:27:52 
Offline

Registrován: čtv 08. říj 2009 18:47:00
Bydliště: Nový Jičín
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm 1??kW, GT2052V, Race520, čerpadlo 11 mm, exhoust 60 mm, FMIC, EGR off, open air filtr :-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: pon 05. črc 2010 20:09:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
Ty jsi ale skodolibi :mrgreen: nojo hridelka na dva kusy!Ale nekdo se v tom turbu vrtal a poskodil pomerne dost tu vystupni vrtulku ta je uz usazena na te tenci casti hridelky a kde konci ta slabsi cast tak tam se zlomila vydel bych to na spatne vyvazeni a pri tech tockach se to dalo predpokladat ale docetl jsem se ze ta k16 nebude to prave orechove na tohle tuneni.Schanim k24 takze pokud ho sezenu uvidime co bude dal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: pon 05. črc 2010 23:14:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. úno 2009 16:19:00
Bydliště: Big Ujlak
ja mam 26 ku ak stes

_________________
Fiat Croma 2.5TDs-74kw
http://saliky.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: pon 12. črc 2010 17:17:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
posilam sz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo 2,0TDiD
PříspěvekNapsal: čtv 25. lis 2010 20:29:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2009 10:57:17
Bydliště: Hradec Králové
Tak podlouhe dobe jsem zas sprovoznil tu umrlou 1,9tdi nakonec jsem tam po dlouhych upravach dopasoval nakyho gareta z nakyho 2,5td dalo to pomerne dost prace a vysledek byl no byl ale ne podle predstav sice to jelo ale az od otacek zrejme na ten obsach v nizkych otackach to nemelo dost splodin nato to turbo roztocit zato ve vysokych sem mel vazne obavy,ze si motor vystoupi z vozu no motor to vydrze zato cerpadlo ne no nic ale za pokus to stalo jelo to hezky tech 20km.Kazdopadne musim konstatovat ze tenhle motor je sice dobry motor,ale do 2,5td ma neuveritelne daleko tam se da udelat vykon bez takovihleho brutalniho zasahu a je temer neznicitelnej.No nic tady naky video at mate pradstavu jak ma tocit diesel :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=5tg0y6rB81A


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz